Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine baterijskispenjalci.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S Spletno trgovino baterijskispenjalci.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »baterijskispenjalci.si«) upravlja podjetje ROLES d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v sistem baterijskispenjalci.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki si ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje baterijskispenjalci.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

VSEBINA

0) Dostopnost informacij
1) O podjetju
2) Kontaktni podatki
3) Načini plačila
4) Cene
5) Varstvo osebnih podatkov
6) Varovanje in privolitev v oglaševanje
7) Postopek nakupa
8) Pravica do odstopa blaga, vračilo blaga
9) Garancija
10) Vrnjeni artikli
11) Dostava
12) Varovanje osebnih podatkov
13) Komunikacija
14) Mnenja/komentarji uporabnikov
15) Varstvo otrok
16) Odveza odgovornosti
17) Pritožbe in spori
0) Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

• Identiteto podjetja
– ime in sedež podjetja, številka registra
• Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
– e-pošta, telefon, fax
• Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
– vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami
• Dostopnost artiklov
– vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku
• Pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve
– način, kraj in rok dostave
• Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
• Način plačila in dostave
• Časovno veljavnost ponudbe
• Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
– poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
• Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

1) O podjetju

Sedež podjetja:
ROLES d.o.o.  Mislinjska dobrava 85c    SI-2382 Mislinja
Id. št. za DDV: SI10383794    Št. reg. vložek: 1/060206/00   Mat. št: 5656702
IBAN/TRR: SI56 02470-0020060112 odprt pri NLB Koroška banka

2) Kontaktni podatki

Tel:  +386 (0)2 88 57 446
Fax:  +386 (0)2 88 57 447
E-mail: info@baterijskispenjalci.si

3) Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
» po povzetju  za blago poslano po pošti
» z nakazilom na račun upravitelja  – ROLES d.o.o. po ponudbi/predračunu
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
4) Cene

Cene ne vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. DDV se obračuna v končnem znesku. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Spletna cena velja za vse obiskovalce baterijskispenjalci.si. Registriran uporabnik postanete z registracijo v Spletni trgovini baterijskispenjalci.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Pridržujemo si pravico, do spremembe obstoječih cen tudi že po potrditvi ponudbe v roku 72ur od naročila.

5) Varstvo osebnih podatkov

Da bi bili kos dandanašnjim zahtevam pri organiziranju trgovskega poslovanja, smo osebne podatke in podatke o podjetjih naših strank računalniško obdelali in jih hranimo zgolj v našem internem sistemu.
6) Varovanje in privolitev v oglaševanje

S sporazumom o splošnih prodajnih pogojih nam stranka izrecno dovoljuje shranitev, obdelavo in uporabo osebnih podatkov, ki jih je dala na razpolago podjetju ROLES d.o.o. Te podatke ROLES d.o.o. lahko uporablja v okviru lastne marketinške dejavnosti do stranke, med drugim s tem, da ustvari datoteko o stranki.

Stranka zlasti dovoli, da ji ROLES d.o.o. v okviru svojih oglaševalskih akcij po telefaksu, E-pošti in s podobnimi načini prenašanja podatkov posreduje svoje ponudbe, ne da bi stranka to zahtevala. To dovoljenje pa stranka lahko kadarkoli prekliče.

7) Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Kupec preklic naročila opravi v svojem uporabniškem računu -> Moj račun (»preklic naročila«).
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
8) Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga (velja za fizične osebe)
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@baterijskispenjalci.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 8 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Kupec nima pravice od odstopa pogodbe v primeru, ko je bilo blago izdelano po natančnih navodilih, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

9) Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

10) Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili v ROLES d.o.o. vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na artiklu, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije ‘Vrnjeni artikli’ in tudi navedeno na računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot ‘Vrnjeni artikli’ ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

 

 

11) Dostava

STROŠKI DOSTAVE

Za blago poslano po pošti ( plačilo po povzetju ) plača strošek dostave kupec, po ceniku Pošte Slovenija.

Za blago plačano po predračunu /ponudbi/:
-Pri nakupu blaga v vrednosti NAD 200 €  je DOSTAVA BREZPLAČNA (stroške dostave krijemo mi).
-Pri nakupu blaga v vrednosti do 200€ plačate stroške dostave vi (kupec). Kompletni stroški dostave na dom (Pošta Slovenije, Slovenske železnice), se zaračunajo glede na težo pošiljke.

Stroški naročanja preko telefona ali faksa, gredo na račun uporabnika teh komunikacijskih sredstev.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Slovenske železnice, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Obrazec za vračilo artiklov si kupec lahko natisne v -> Moj račun (»obrazec za vračilo blaga«).
Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

12) Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev baterijskispenjalci.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

13) Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

14) Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov.
Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih.
Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

15) Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

16) Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo vedno lastnosti izdelka.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

17) Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@baterijskispenjalci.si  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!